Manca korelc mj 3 manjsa 1 sl

Seznam vrhov, ki sem jih doživela nad jezeri.

Moji hribi je zbirka hribov in gora, od koder lahko občudujemo razgled na Moja jezera.

Julijske Alpe

Razvrsti po:

• Galetovec

08.01.2024

46.33135 14.03778 16

Čudovit razgled na Blejsko jezero.

Čas hoje: 50 minut

Dostop do izhodišča:
    Z Bleda ali Jesenic se zapeljemo na Pokljuko, nato pa, ko smo že na planoti zavijemo levo v smeri Bohinja. V nadaljevanju se peljemo po cesti proti Gorjušam, med oznakama ceste 3,5 in 4 km, pa zavijemo levo, na gozdno cesto v smeri Belske planine. Parkiramo na primernem mestu ob križišču.

Opis poti:
    Z izhodišča nadaljujemo po makadamski cesti v smeri Belske planine. Cesta, po kateri hodimo se zložno vzpenja skozi smrekov gozd, ko pa se gozd prične redčiti, prispemo na obrobje Belske planine (tu boste videli tudi 2 mlaki). Tu prispemo na manjše križišče, mi pa nadaljujemo po rahlo levi cesti, ki nas pripelje v osrčje planine, kjer stoji več lesenih koč.

Na drugi strani planine se vrnemo na rahlo desno cesto, po njej pa nadaljujemo po manjši dolinici do nekaj minut oddaljenega označenega razpotja.
    Z razpotja nadaljujemo desno v smeri Galetovca in Bohinjske Bele (naravnost Turn in Bohinjska Bela).

Pot naprej nas vodi po prijetnem kolovozu, katerega po nekaj minutah zapustimo, saj nas oznake za Galetovec usmerijo levo, na sprva slabše opazno stezico, ki se spusti ob robu gozda do manjše dolinice, kjer preide v gozd. Skozi gozd sledimo markacijam in gozdni poti, po kateri se v nekaj minutah povzpnemo na razgleden vrh.

• Hotunjski vrh

46.36777 14.04403 14

Razgled na Blejsko jezero.

Čas hoje: 40 minut

Dostop do izhodišča:
    Zapeljemo se na Bled, nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri Pokljuke. Ko prispemo na Zatrnik, ne parkiramo na parkirišču ob Gostilni Zatrnik, ampak kakih 100 metrov naprej na parkirišču na desni strani ceste. Parkiranje na parkirišču pred gostilno je dovoljeno le gostom Gostilne Zatrnik (pr Jagru).

Opis poti:
    S parkirišča se ob glavni cesti spustimo do parkirišča ob gostišču pr Jagru, mi pa začetek poti poiščemo v manjši dolinici, kjer se v zimskem času nahajata dve otroški vlečnici. Nadaljujemo ob smučišču oz. smučarski progi Bambi (desna vlečnica), nato pa, ko se vlečnica konča, z vzponom nadaljujemo po trasi nekdanje smučarske proge. Pot, ki je običajno uhojena tudi pozimi, se nadaljuje po smučarski progi, le ta pa se višje obrača vse bolj v levo. Višje se nam s poti odpirajo vedno lepši razgledi, ki sežejo vse do Triglava, nas pa pot hitro pripelje do nekdanje zgornje postaje vlečnice, od koder nas do vrha Hotunjskega vrha loči le še nekaj 10 korakov hoje po grebenu.

• Ciprnik ali Cipernik

46.47317 13.74897 16

Razgled na jezero Jasna.

Čas hoje: 3 ure

Dostop do izhodišča:
    Zapeljemo se v Kranjsko Goro, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Vršiču. Že kmalu za tem, ko se Kranjska Gora konča, prečimo reko Pišnico, mi pa le nekaj 10 metrov naprej zavijemo desno na večje parkirišče, kjer ob jezeru Jasna parkiramo.

Opis poti:
    S parkirišča nekaj korakov hodimo ob cesti v smeri Kranjske Gore, nato pa za manjšim jezom nadaljujemo levo ob prodišču Pišnice. Pot naprej nas vodi po betonskem nasipu, nato pa preidemo v gozd, skozi katerega se pričnemo vzpenjati. Na začetku nas pot vodi mimo več razpotij, mi pa sledimo oznakam za Vitranc oz. Ciprnik. Malo višje prispemo do razpotja, kjer se je v smeri naravnost nadaljevala pot v Malo Pišnico (pot je poškodovana, neprehodna, nevarna in zato zaprta), mi pa nadaljujemo desno ter se v okljukih pričnemo strmeje vzpenjati. Nekaj časa se razmeroma strmo vzpenjamo, nato pa pot zavije desno ter preči pobočja Vratnika (Vratnik je del vzhodnega grebena Vitranca). V nadaljevanju se ponovno v nekaj okljukih vzpnemo, nato pa prispemo do razpotja, kjer nadaljujemo levo, strmo navzgor (če nadaljujemo naravnost prispemo do kranjskogorskih smučišč, tudi od tam se je možno povzpeti na Vitranc). Sledi zelo strm vzpon, nato pa dosežemo glavni greben Vitranca, kjer pot zavije desno ter se nadaljuje po oz. rahlo ob grebenu. Pot naprej je večino časa še naprej precej strma, se pa višje strmina unese. Še nekoliko naprej se pot grebenu umakne v levo in se položi, tako da Mojčin dom dosežemo v rahlem do zmernem vzponu.
    Od Mojčinega doma, v bližini katerega se nahaja še propadajoči Dom na Vitrancu, nadaljujemo naravnost do nekaj 10 korakov oddaljenega razpotja, kjer se nam z desne priključi še pot iz Kranjske Gore.

• Mojčin dom na Vitrancu

46.47613 13.75967 17

Razgled na 3 jezera: Zelenci, Ledine in akumulacijsko jezero, za katerega ne vem imena.

Dostop do izhodišča:
    Izhodišče je jezero Jasna pri Kranjski Gori.

Opis poti:
    S parkirišča nadaljujemo nekaj metrov nazaj proti Kranjski Gori do jezu pri elektrarni, kjer se usmerimo na stezo, ki se nadaljuje vodoravno ob reki. Po nekaj metrih prečimo strugo in pot nas naprej pripelje v gozd, kjer že po nekaj metrih vzpona pridemo na razpotje pri klopci.
    Nadaljujemo ostro levo in pot nam zaustavi napis, pot v Malo Pišnico ZAPRTA. Nadaljujemo po tej poti, ki se v okljukih začne strmo vzpenjati. Ko strmina popusti pridemo do razcepa, kjer se v levo odcepi pot v Malo Pišnico (ta pot je zagrajena), desno pa sledimo znaku za Vitranc in Ciprnik. Nadaljujemo naravnost navzgor po ožji in nekaj slabše vidni stezi, ki se ponovno strmo vzpne. Le nekaj metrov naprej pa nas pot pripelje do razgledne točke, s katere se nam odpre lep pogled na Martuljško skupino gora. Pot se nato za krajši čas vzpne nato pa se usmeri desno, kjer z nekaj vzponi in spusti preči pobočja proti kranjskogorskim smučiščem.
    Ko se pot v okljukih ponovno strmeje vzpne, pridemo do naslednjega razcepa, kjer nas znak "Vitranc-Ciprnik" usmeri levo (naravnost vodi pot proti melišču in naprej do smučišč). Po razcepu se pot zelo strmo vzpne in postane nekaj časa težje sledljiva. Strm vzpon nas pripelje iz gozdnatih tal v travnata pobočja tik pod skalnatimi stenami in se še naprej strmo vzpenja. Čez nekaj časa ob poti opazimo leseno puščico, ki kaže pot navzdol, po kateri smo prišli. Nekaj deset metrov kasneje se strma pot usmeri v desno in še vedno zelo strm vzpon se nadaljuje po grebenu.
    Čez nekaj časa grebenska pot vodi mimo skalnate grape, ki nam na desni odpre lep razgled na Kranjsko Goro. Kmalu zatem strmina malo popusti in pridemo do razcepa, kjer lahko nadaljujemo po levi poti pod grebenom ali si ogledamo razgled z grebena. Obe poti se deset metrov kasneje združita, strmina grebena pa znova naraste. Zadnjih deset metrov vzpona po grebenu vodi skozi gosto ruševje, nato pa se pot zravna. Takrat na desni zagledamo steber tovorne žičnice, ki pelje na Vitranc, po nekaj metrih položne hoje pa pridemo do križišča, kjer se nam z leve pridruži pot iz Kranjske gore.

Od križišča naprej nas čaka še okrog 300 metrov hoje po poti, ki preči pobočje pod Domom na Vitrancu. Kmalu na desni zagledamo opuščeni Dom na Vitrancu in nekaj korakov naprej še pred leti na novo odprt Mojčin dom na Vitrancu.

VIR: hribi.net

• Bovški Gamsovec

46.39834 13.81274 17

Razgled na Kriška jezera.

Gorovje: Julijske Alpe
    Višina: 2392 m

Bovški Gamsovec je gora, ki ni za začetnike. Dostop je precej prepaden, tako da ni primeren za tiste, ki se bojimo višine. Če pa premagate strah (zajle in družba izkušenih hribovcev bodo v veliko pomoč), boste nagrajeni s prečudovitim razgledom na gore, Triglav in dvoje Kriških jezer.

Dostop do izhodišča:
    Gorenjsko avtocesto zapustimo na izvozu Hrušica in cesti naprej sledimo v smeri Kranjske Gore. Le malo pred vasjo Dovje pa se z glavne ceste v levo odcepi cesta, ki pelje v Mojstrano (Vrata, Kot in Krmo). Cesti naprej sledimo v smeri doline Vrata in se po njej peljemo do velikega parkirišča v bližini Aljaževega doma.

Opis poti:
    S parkirišča nadaljujemo po makadamski cesti, ki nas po 3 minutah hoje pripelje do razpotja pri Aljaževem domu. Nadaljujemo naravnost v smeri Triglava, Luknje in Pogačnikovega doma (desno Škrlatica) po široki poti, ki gre za kapelico (na desni strani) in Aljaževim dom (na levi strani) v pas gozda. Široka turistično - sprehajalna pot pa nas mimo zimskega bivaka pripelje iz gozda, kjer pred seboj zagledamo znamenit klin (spomenik posvečen padlim partizanom gornikom). Nadaljujemo naravnost (levo Tominškova pot) po poti, ki se vrne v gozd in nas pripelje na naslednje razpotje, kjer nadaljujemo naravnost (desno Stenar, Pogačnikov dom). Pot naprej se vzpenja ob hudourniku in nas kmalu pripelje na razpotje, kjer nadaljujemo naravnost v smeri Luknje (levo pot čez Prag). Pot naprej preči kratek pas grmičevja, nato pa preide pod melišča okoliških sten. Tu se desno odcepi pot k bivaku pod Luknjo (5 minut), mi pa nadaljujemo naravnost po vse bolj strmi poti. Zadnje metre pod Luknjo pa se pot še strmeje vzpne in nas pripelje do meje s Primorsko. Tu se nam odpre lep razgled na gore nad dolino reke Soče.

Tu se usmerimo desno na travnata pobočja za oznakami Bovški Gamsovec. Leva pot pelje čez Plemenice proti Triglavu. Pot se nato vzpenja čez travnike pod ostenji Bovškega Gamsovca in Pihavca. Tu je običajno veliko kozorogov in alpskih svizcev. Ko pridemo pod greben Bovškega Gamsovca zavije pot v levo in se začne strmo vzpenjati proti grebenu po nekoliko izpostavljenih pobočjih. Pot po grebenu, ki je delno poraščen s travo, se še naprej dokaj strmo vzpenja in nas pripelje do zadnjega dela poti, ki je nekoliko zahtevnejši, vendar tudi zavarovan z jeklenico in klini. Ko se nam z desne priključi še pot s Kriških podov imamo do vrha le še nekaj metrov.

Vrata - Luknja 2:30, Luknja - Bovški Gamsovec 2:00.
    Ob poti: Luknja (1758m)

• Stenar

46.40810 13.81862 18

Razgled na Kriško jezero.

Najvišja gora, na katero sem se vzpela do sedaj. Stenar mi je dokazal, da visokogorje ni hec.

Opis poti:
    S parkirišča nadaljujemo po makadamski cesti, ki nas po 3 minutah hoje pripelje do razpotja pri Aljaževem domu. Nadaljujemo desno v smeri Škrlatice in Dolkove špice po poti, ki nas čez travnik povede v gozd. Naprej se vzpenjamo po sprva zložnem kolovozu, ki se višje spremeni v nekoliko bolj strmo peš pot. Že kmalu pa nas pot pripelje do struge hudournika, ob katerem se vzpenja le kratek čas, nato pa zavije desno in se strmo vzpne skozi gozd. Pot se nato obrača proti levi, kjer preči kratko plazovito pobočje, nato pa postopoma preide na pobočja pod Stenarjem. Naprej se vzpenjamo po omenjenih pobočjih, ki so rahlo porasla z rušjem in posameznimi macesni. Višje nas pot pripelje na manjše razpotje, kjer se v levo odcepi neoznačena pot proti Stenarskim vratcem.

Na mestu, kjer markirana pot zavije ostro v desno, bomo opazili manjši možic, ki označuje začetek poti proti Stenarskim vratcem. Sprva slabše vidna pot, se najprej zložno do zmerno vzpenja proti meliščem pod severno steno Stenarja. Višje postane pot razločnejša, le ta pa nas sprva preko večjih skal in nekaj grušča pripelje do že omenjenega melišča. Tu se pot prične strmeje vzpenjati po melišču, naš cilj pa je sedaj zatrep doline ob vznožju Stenarskih vratc. Ko se vzpnemo na vrh melišča, pa nam razmeroma lahek dostop zaustavi krajša, nič kaj prijetna gruščnata stena. Naprej se vzpnemo po nizu zaporednih poličk in grap, pri tem pa moramo paziti, da zaradi precejšnjega grušča in peska ne zdrsnemo stopnjo nižje (tu je tudi velika nevarnost padajočega kamenja, sploh če hodi kdo pred nami). Po približno 20 minutnem težavnem vzponu stopimo na Stenarska vratca, s katerih se nam odpre lep razgled proti Bovškemu Gamsovcu in Pihavcu.

Tu se rahlo spustimo, nato pa nadaljujemo levo, kjer se hitro priključimo markirani poti, ki vodi na Stenar. V nadaljevanju prečimo melišče ter se ob lepih pogledih na Triglav, Bovški Gamsovec, Pihavec in dolino Trente sprehodimo do nekoliko bolj strmih pobočij Stenarja. Od tu naprej se pot prične strmo vzpenjati (v primerjavi z vzponom na Stenarska vratca je ta pot povsem lahka) po lepo razčlenjenem skalovju, nato pa zavije ostro v levo, kjer se po nekaj 10 m nenadoma položi. Tu oz. že dobrih 10 m prej se v desno odcepi brezpotni pristop na Spodnji Stenar, mi pa nadaljujemo po markirani poti, ki se ponovno prične strmeje vzpenjati. Sledi še približno 15 minut hoje po vršnem pobočju gore in vse bolj razgledna pot nas pripelje na 2501 m visok vrh.

• Bogatin

46.28423 13.77314 18

Razgled na Bohinjsko in Krnsko jezero.

Dostop do izhodišča:
    Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in cesti sledimo proti Bledu in naprej proti Bohinjski Bistrici. Z vožnjo nadaljujemo proti Bohinjskemu jezeru (Ribčev laz), pri katerem pridemo na križišče, kjer nadaljujemo naravnost po levi (južni) strani jezera v smeri Ukanca in slapa Savice. Tej vse bolj ozki cesti, nato sledimo do velikega parkirišča pri koči Savica. Parkirišče je plačljivo.

Opis poti:
    S parkirišča se usmerimo na široko peš pot v smeri slapu Savica in doma na Komni. Že po krajšem zložnem vzponu nas pot pripelje na označeno razpotje, kjer se v desno odcepi turistična pot proti slapu Savica, mi pa nadaljujemo rahlo levo oz. naravnost po široki peš poti v smeri Komne. Pot naprej se še kratek čas vzpenja ob Savici, nato pa nas pripelje na prvo od označenih 48 serpentin. Po poldrugi uri zmernega vzpona skozi gozd, nas pot pripelje do omenjene 48 serpentine, s katere se nam odpre lep razgled na Bohinjsko jezero. Tu pot zavije nekoliko v desno in preide v dolino imenovano Pekel, kjer se nekaj časa zložno vzpenja, nato pa zavije v desno in se ponovno nekoliko strmeje vzpne. Že po nekaj 10 korakih pot ponovno zavije levo in se naprej vzpenja vzporedno z dolino. Naprej zložna do zmerno strma pot, postopoma preide v bolj redek gozd, iz katerega že kmalu vidimo dom na Komni. Pot naprej nas vodi mimo manjše umetno narejene jame, višje pa tudi mimo naravnega brezna, ki je ograjeno, da kateri od pohodnikov-ic ne pade vanj. Naprej se pot nekoliko bolj vzpne in nas po nekaj korakih nadaljnje hoje pripelje do razpotja, kjer se v desno odcepi pot k Črnemu jezeru.

Nadaljujemo naravnost po široki poti (mulatjeri), ki nas le malo višje pripelje na naslednje razpotje. Ponovno nadaljujemo levo (desno koča pri Triglavskih jezerih) po poti, ki se še nekoliko strmeje vzpne in nas po nekaj minutah nadaljnje hoje pripelje do doma na Komni.
    Od doma nadaljujemo levo v smeri planine Govnjač, Vogla in Mahavščka (desno Bogatinsko sedlo in Krn) po poti, ki se že kmalu za kočo začne strmeje spuščati. Pot se kmalu položi in nas po dobrih 5 minutah od doma na Komni pripelje na označeno razpotje, kjer nadaljujemo desno v smeri planine Govnjač. Pot naprej poteka po stari vojaški mulatjeri in se z izjemo nekaj kratkih vzponov, spušča. Po približno 30 minutah hoje od doma na Komni, pa pridemo do informativne table na omenjeni planini.

Od informativne table nadaljujemo po slabo vidni poti (smer Mahavšček), ki nas po nekaj korakih pripelje do številnih ruševin (zaledje Krnskega bojišča med prvo svetovno vojno). Na drugi strani omenjenih ruševin pridemo do naslednje smerne table, kjer imamo za nadaljevanje dve možnosti.
    Nadaljujemo naravnost v smeri "Mahavšček - bližnjica" (rahlo desno Mahavšček, na zemljevidu TNP 1:50.000 PZS, je kot markirana označena "bližnjica") po sprva slabše vidni poti, ki kmalu postane razločnejša in se nato začne strmeje vzpenjati pod strmimi pečinami. Pot, ki v prečnem vzponu preči nekaj manjših melišč, se višje položi in z desne se nam priključi položna pot.
    Vzpon ponovno nadaljujemo po stari vojaški mulatjeri, ki nas le nekoliko višje pripelje na prijetno in razmeroma veliko travnato ravnico. V zgornjem delu ravnice pot zavije v desno in se začne zmerno vzpenjati po manjši dolinici. Le nekaj korakov naprej se manjša dolinica razcepi na dva dela (tu bomo opazili možic, ki označuje začetek nemarkirane steze na Tolminski Kuk), markirana pot pa se nadaljuje ob robu desne dolinice. Pot naprej nas vodi mimo nekaj manjših kotanj, nato pa se začne strmeje vzpenjati, čez sprva travnato pobočje. Pot višje preči manjše melišče, nato pa nas ob vse lepših razgledih pripelje na označeno razpotje.

Nadaljujemo desno v smeri Bogatina (levo Tolminski Kuk) po stari vojaški mulatjeri, ki naprej preči pobočja Vrha Škrli. Nekoliko naprej nas pot pripelje na glavni greben Spodnjih Bohinjskih gora, pot pa se še nekaj časa povsem lahkotno vzpenja. Višje se greben nekoliko zoži, pot pa se začne strmeje vzpenjati proti Mahavščku, katerega vrh dosežemo po nekaj minutah nadaljnje hoje.

Z Mahavščka se spustimo po razgledni grebenski poti, ki nas po nekaj minutah spusta pripelje na sedlo med Mahavščkom in Bogatinom. S sedla nadaljujemo po strmi in rahlo izpostavljeni grebenski poti, po kateri se v dobrih 10 minutah nadaljnje hoje povzpnemo na vrh Bogatina.

Savica - Komna 2:30, Komna - Mahavšček 2:30, Mahavšček - Bogatin 30 minut.

• Mahavšček

46.27753 13.73634 18

Opis poti:

Izhodišče - Komna 2:30, Komna - Mahavšček 2:30.

• Dom na Komni

46.28438 13.77331 12

• Črna prst

46.23102 13.93151 17

Dostop do izhodišča:
    Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in cesti sledimo proti Bledu in naprej proti Bohinjski Bistrici. Iz Bohinjske Bistrice nadaljujemo levo v smeri Tolmina in Soriške planine. Kmalu bomo ob cesti opazili planinske oznake za Črno prst, ki kažejo proti desni, vendar mi nadaljujemo naravnost. Le malo pozneje pa pridemo do križišča, kjer nas smerokaz usmeri rahlo desno proti vasi Ravne. Naprej se peljemo mimo velikega parkirišča ob smučišču Kobla, mi pa asfaltni cesti, ki se prične strmo vzpenjati sledimo do Raven, kjer se cesta položi. Tu se peljemo še naprej vse do mesta, kjer se asfalt konča. Na mestu, kjer se asfalt konča je večje parkirišče ob gostilni Janez, kjer parkiramo na desni strani parkirišča, (parkirišče na levi strani ceste je namenjeno gostom gostilne Janez).

Opis poti:
    S parkirišča pri gostilni Janez nadaljujemo v smeri Črne prsti in Orožnove koče, kjer sprva hodimo po makadamski cesti, s katere se nam odpre lep razgled proti Triglavu. Cesta po začetnem vzponu preide v gozd ter zavije nekoliko v levo, kjer hitro prispemo na označeno razpotje.
    Z razpotja nadaljujemo levo v smeri Črne prsti, planine za Črno goro in Orožnove koče (naravnost Bohinjska Bistrica in stara pot proti Orožnovi koči). Pot naprej po desni strani obide privat hišo (včasih Planinski dom dr. Janeza Mencingerja), nato pa se malo naprej priključi na kolovoz, po katerem nadaljujemo vzpon. Malo višje, na razpotju nadaljujemo desno, nato pa se pot nadaljuje skozi gozd. Še nekoliko naprej nas pot vodi mimo brunarice in križa, nato pa že prispemo na označeno razpotje, kjer nadaljujemo desno v smeri Orožnove koče (levo planina za Črno goro).
    Pot naprej preči pobočja nekoliko proti desni, vmes pa se tudi vidneje spusti. Ko se spust konča, se nam z desne priključi stara pot, ki je nekoliko krajša, a uradno ne več markirana. Sledi hoja po gozdni poti, kjer prečimo nekaj kolovozov, na označenem razpotju pa nadaljujemo po desni poti. Nekaj minut višje dosežemo gozdno cesto, katero pa le prečimo (desno Orožnova koča po drči).

Sledi razmeroma strm vzpon skozi gozd, višje pa se nam z desne priključi nekoliko daljša pot po drči.
    Nadaljujemo levo ter v nekaj minutah prispemo do Orožnove koče na planini za Liscem.
    Od koče nadaljujemo levo v gozd zmerno navzgor. Pot naprej počasi prehaja iz gozda na pobočja pod Črno prstjo. Strmina poti začne naraščati, prav tako pa postaja vse bolj strmo pobočje po katerem hodimo. Že precej strma pot nas pripelje pod stene Črne prsti. Naprej se vzpnemo ob steni navzgor, nato pa zavijemo levo in prečimo grapo. Naprej v zmernem vzponu prečimo pobočja proti vzhodu. Le nekaj metrov pred sedlom se nam priključi pot s planine za Črno goro. Na sedlu se usmerimo desno in v desetih minutah razgledne hoje pridemo do doma na Črni prsti. Za vzpon na vrh pa moramo naredi še nekaj korakov.
    Ravne - Orožnova koča 1:45, Orožnova koča - Čez Suho 1:05, Čez Suho - Črna prst 15 minut.

PrviPrejšnji12ZadnjiVsi

Kupi knjigo The Slovenia Lakes

Manca Korelc

Pokliči me:

+386 41 344 309

Ali mi piši:

manca@mojajezera.si

Sledi mi na poti okoli jezer:

Zaupaj mi svoj e-mail, da ti občasno pošljem dobre zgodbe z jezer.

1. Manca Korelc s.p. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.

STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.