Goli vrh moja jezera moji hribi manca korelc 1 sl

Manca korelc mj 3 manjsa 1 sl

Seznam vrhov, ki sem jih doživela nad jezeri.

Moji hribi je zbirka hribov in gora, od koder lahko občudujemo razgled na Moja jezera.

Goli vrh

Dostop do izhodišča:
Z gorenjske avtoceste, Kranja ali Preddvora, se zapeljemo na Zgornje Jezersko, nato pa približno 1 km za Petrolovo bencinsko črpalko, zavijemo desno v smeri Planšarskega jezera in Češke koče. V nadaljevanju se peljemo mimo omenjenega jezera, nato pa nas cesta vodi preko večjega travnika, kjer se asfalt konča in s katerega se nam odpre lep razgled na okoliške gore, nato pa se cesta vrne v gozd, kjer najprej preči hudournik. Malo naprej se cesta razcepi, mi pa nadaljujemo po desni cesti (levo Gorniški center Davo Karničar ter tudi pešpot na Jenkovo planino ter nekdanje izhodišče za omenjeno planino), po kateri se hitro pripeljemo do velikega označenega parkirišča, kjer parkiramo.

Opis poti:
Nekje na sredi velikega parkirišča se v levo odpre prehod, ob katerem so planinske oznake za Veliko Babo, Goli vrh ter tabla za lovsko pot na Ledine. Pot začnemo po kolovozu, ki nas pripelje na rob travnika, kjer bomo na levi strani zagledali Gorniški center. Mi nadaljujemo naravnost do dobro vidnih tabel na bližnjem razpotju, s katerega nadaljujemo naravnost v smeri Velike Babe in Golega vrha (desno Ledine). Pot naprej nas še vedno vodi po kolovozu, ki kmalu zavije levo, v nadaljevanju pa se prečno vzpenja. Višje se nam z leve priključi še pot s starega izhodišča, oz. markirana pot od Planšarskega jezera. Kolovoz, po katerem hodimo se nato spremeni v pešpot, ki se razmeroma strmo vzpenja skozi gozd. Po približno uri in pol hoje stopimo iz gozda na opuščeno in precej zaraščeno Jenkovo planino, kjer je tudi razpotje.

Nadaljujemo levo (desno Velika Baba) po sprva za spoznanje slabše vidni stezici, ki se prečno vzpne proti severozahodnemu delu planine. Pot naprej preide v gozd, kjer se začne strmo vzpenjati (v mokrem je predvsem pri sestopu nevarnost zdrsa) po jugovzhodnih pobočjih Golega vrha. Višje gozd postane nekoliko redkejši, pot pa nam ponuja vedno več razgleda. Še nekoliko višje dokončno stopimo iz gozda in vse bolj razgledna pot nas v 5 minutah nadaljnje hoje pripelje na Goli vrh.

Ravenska Kočna - Jenkova planina 1:30, Jenkova planina - Goli vrh 45 minut.

VIr: hribi.net

Galerija

Kupi knjigo The Slovenia Lakes

Manca Korelc

Pokliči me:

+386 41 344 309

Ali mi piši:

manca@mojajezera.si

Sledi mi na poti okoli jezer:

Zaupaj mi svoj e-mail, da ti občasno pošljem dobre zgodbe z jezer.

1. Manca Korelc s.p. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.

STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.