02.10.2017
Projekt Moja jezera sem prijavila na nagrade za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga v Sloveniji. In jo tudi prejela!
Konkurenca je bila zelo močna, a je devetčlanska žirija med več kot 80 deli uvrstila moj projekt med 5 finalistov v kategoriji najboljši digitalni medij.
Nagrade POMP se vsako leto podeljujejo dosežkom, ki niso le inovativni in kreativni, temveč tudi učinkoviti, torej dosegajo ali celo presegajo vaše dolgoročne komunikacijske, marketinške in poslovne cilje.
Žirija ocenjuje, kako vsebina dopolnjuje oz. izboljšuje ponudbo blagovne znamke; kako relevantna je za ciljno skupino, kateri je namenjena; še posebno pa, kako učinkovito se jo uporablja kot del vaše dolgoročne komunikacijske in marketinške strategije. Ne gre zgolj za ocenjevanje inovativnosti oz. kreativnosti, temveč tudi umeščenosti prijavljenega dela v celostno komunikacijsko-poslovno-marketinško strategijo in njene učinkovitosti.
Novica me je neskončno razveselila, saj sem s projektom tekmovala skupaj z velikimi podjetji in agencijami.
Ob razglasitvi pa so se uresničile male sanje digitalne marketingarke: prejela sem nagrado POMP za svoj projekt za posebne sodežke na področju vsebinskega marketinga!
Obrazložitev: Strast in ljubezen do jezer sta skozi osebno pripoved na celovit in igriv način podana skozi spletno mesto. Žirija je prepoznala odličen vsebinski projekt z estetskimi fotografijami, ki ima velik potencial, da postane tržno zanimiv. Člani žirije želijo s to nagrado poudariti, da za projektom stoji le ena oseba, ki pa je vsem nam dokazala, da se lahko doseže ogromno, če najdeš svojo nišo, vanjo verjameš in jo zapelješ v pravo smer.
Ena neznanska hvala vsem vam, ki me spremljate na moji poti od jezer do jezer. Brez vas projekt ne bi rasel tako lepo in tako živo!